Dit kan liggen aan enkele redenen.
- Je evenement is niet ingevoerd in de UiTdatabank.
Wanneer je evenement niet correct is ingevoerd in de UiTdatabank, kan het niet juist verschijnen op de zuil. Meer informatie hierover kan je vinden in dit artikel (link naar ‘Mijn evenement verschijnt niet in de overzichtslijst) of in dit filmpje.
- De zuil is niet (juist) gekoppeld aan de balie.
Klik linksboven in de balie-applicatie op de naam van je balie. Vervolgens opent er een klein menu. Klik in het menu op ‘zuilen’. Vervolgens heb je twee opties.
- ‘Zuil kiest automatisch’: de zuil kiest automatisch het evenement dat het dichtst doorgaat bij het moment waarop de pashouder een punt wilt sparen.
- ‘Naam van een evenement’: De pashouder spaart sowieso een punt voor dit evenement, los van het evenement waarop het evenement doorgaat.
Wanneer dit evenement dus afgelopen is, dien je een nieuw evenement te kiezen of de andere optie ‘Zuil kiest automatisch’ te selecteren.