Lukt het wel om aan te melden met je e-mailadres en bijhorend wachtwoord op balie.uitpas.be maar niet in de mobiele balie-app (op je smartphone)?
Dit komt omdat de mobiele balie-app gebruik maakt van een oude versie van ons inlogsysteem UiTiD. Dit is een van de weinige omgevingen van publiq waarbij dit nog het geval is. Bijvoorbeeld UiTdatabank, balie.uitpas.be en UiTinVlaanderen maken allemaal gebruik van de nieuwste versie van UiTiD.
Voorlopig kan je dit probleem oplossen door het wachtwoord voor deze versie van je UiTiD opnieuw instellen via deze link:
https://www.uitid.be/uitid/rest/auth/recoverpassword?token=
Je stelt hierbij dus best hetzelfde wachtwoord opnieuw in dat je ook gebruikt om aan te melden via balie.uitpas.be. Op deze manier 'synchroniseer' je handmatig de wachtwoorden van de 2 versies van je UiTiD.
We hopen hier spoedig verandering in te brengen met een gloednieuwe app, waarbij je ook zal kunnen aanmelden met de nieuwste versie van UiTiD.